1. UVODNE ODREDBE
Opšti uslovi poslovanja predstavljaju ugovorni odnos između 1CLASSLIMO DOO kao pružaoca usluga (u daljem tekstu pružalac) i svih trećih lica kao korisnika usluga (u daljem tekstu korisnik), a kojim se regulišu međusobna prava i obaveze između ugovornih strana.
Celokupna usluga prevoza koju vrši 1CLASSLIMO DOO regulisana je uslovima poslovanja, a za sve što nije regulisano ovim uslovima poslovanja primenjivaće se pozitivni propisi Republike Srbije.
1CLASSLIMO DOO zadržava prava da pojedina prava i obaveze predviđene ovim uslovima poslovanja uredi na drugačiji način zaključenjem posebnog ugovora između 1CLASSLIMO DOO i konkretnog korisnika.
Pružalac usluga može bez prethodne najave izvršiti izmenu ovih opštih uslova poslovanja, ali je u obavezi da izmene javno objavi. Izmene opštih uslova poslovanja primenjivaće se za ubuduće za ugovorne odnose nastale nakon objavljenih izmena, dok će se na tekuće ugovorne odnose primenjivati opšti uslovi poslovanja koji su važili na dan pružene usluge.
2. OSNOVNI PODACI I DELATNOST
1CLASSLIMO DOO je privredno društvo sa sedištem u Beogradu, mat.br. 21931594, pib.
113828879, koje se bavi prevozom putnika u kopnenom saobraćaju na teritoriji Republike Srbije.
Osnovna delatnost 1CLASSLIMO DOO je vanlinijski prevoz putnika motornim vozilima visoke klase sa uslugom profesionalnog vozača na relacijama koje su unapred ugovorene.
3. PRUŽANJE USLUGA
Usluge prevoza se zasnivaju na pojedinačnim nalozima korisnika upućenim putem telefona (SMS, Viber, Whats app, Facebook, Instagram), email-a ili bilo kog drugog sredstva komunikacije.
1CLASSLIMO DOO je dužan da evidentira svaki pojedinačni nalog korisnika, te da o prijemu svakog prihvaćenog naloga dostavi potvrdu u vidu SMS poruke ili poruke upućene putem drugih sredstva komunikacije (Viber, Whats app, Facebook, Instagram), kao i putem email-a.
Nakon slanja potvrde o prijemu naloga, bez obzira na činjenicu da li je korisnik primio potvrdu, nastaje ugovorni odnos između 1CLASSLIMO DOO kao pružaoca usluga i korisnika.
Zahtevi korisnika koji nisu potvrđeni od strane pružaoca usluga ne proizvode pravno dejstvo.
4. IZOSTANAK PRUŽANJA USLUGA
1CLASSLIMO DOO nije u obavezi da pruži traženu uslugu ukoliko je zahtevana usluga protivna prinudnim propisima, moralu i dobrim običajima, odnosno ukoliko bi se prilikom pružanja usluge narušio poslovni ugled pružaoca usluge, a naročito ako postoji rizik za zaposlene, putnike, treća lica ili imovinu pružaoca usluge.
Iz gore navedenih razloga 1CLASSLIMO DOO može u svakom trenutku obustaviti dalje pružanje usluga bez bilo kakvih posledica, a ukoliko pružalac usluge pretrpi bilo kakav oblik štete koja je posledica preduzetih radnji ili propuštanja da se preduzmu radnje od strane korisnika usluga ili sa njim povezanih lica, korisnik je dužan da ih na prvi poziv pružaoca usluge nadoknadi.
1CLASSLIMO DOO će i pored unapred ugovorene usluge prevoza, odbiti prevoz lica koji tokom pružanja usluge svojim ponašanjem ugrožavaju svoju bezbednost i bezbednost drugih učesnika u saobraćaju, za koje postoji osnovana sumnja da su izvršili krivično delo, za licima za kojima je raspisana potraga, kao i prevoz stvari za koje postoji opravdana pretpostavka da je reč o predmetima koji su pribavljeni prilikom izvršenja krivičnog dela ili su korišćeni za izvršenje krivičnog dela, a obaveza zaposlenih je da o svemu napred navedenog bez odlaganja obaveste nadležne organe.
5. OBAVEZE KORISNIKA
Korisnik je u obavezi da prilikom podnošenja zahteva za uslugu prevoza dostavi sve potrebne podatke kako bi usluga bila izvršena što podrazumeva ime i prezime, poslovno ime, matični broj, adresu, broj telefona, relaciju na kojoj je potrebno izvršiti prevoz, vremenski period korišćenja usluge, te marku i model traženog vozila, kao i da blagovremeno pružaoca usluge obavesti o eventualnim izmenama, a sve kako bi usluga bila pružena u predviđenim rokovima i na dogovorenoj relaciji.
Ukoliko korisnik ne dostavi sve relevantne podatke potrebne za izvršenje usluge prevoza, te ako se zbog netačnih ili nepotpunih podatka prevoz ne realizuje 1CLASSLIMO DOO ne snosi odgovornost za eventualnu štetu.
Korisnik može otkazati zatraženu uslugu najkasnije 24 sata pre same realizacije trazene usluge bez posledica, a ako nakon proteka navedenog vremena korisnik otkaže uslugu u obavezi je da pružaocu usluge nadoknadi štetu u iznosu od 50% cene usluge, a koji iznos predstavlja štetu na ime izgubljene dobiti.
6. PRAVILA PONAŠANJA
Zaposleni u okviru 1CLASSLIMO DOO su u obavezi da se ponašaju savesno i odgovorno, te da preduzmu sve radnje sa ciljem izvršenje pružene usluge, a profesionalni vozač koji vrši uslugu prevoza da se pridržava saobraćajnih propisa i privatnosti korisnika.
Korisnik je u obavezi da će se uzdržavati od bilo kakvog ponašanja koje bi moglo da našteti zaposlenom ili drugom korisniku usluge, kao i radnji koje bi ugrozile bezbednost svih učesnika u saobraćaju, te da se pridržava svih uputstava zaposlenog u vezi sa uslugom korišćenja usluge.
Korisnik ne sme da ometa zaposlenog prilikom upravljanja vozilom, da konzumira alkoholna pića,
koristi duvan ili druge psihoaktivne supstance, kao i da uništava imovinu pružaoca usluge.
Ako je ponašanje korisnika suprotno napred navedenim, odnosno takvo da dovodi u opasnost lica i imovinu, odnosno ometa zaposlenog u obavljanju dužnosti ili ukoliko korisnik ne postupi po uputstvima zaposlenog, 1CLASSLIMO DOO ima pravo da prekine dalje pružanje usluge i da zahteva od korisnika da napusti vozilo.
7. PREVOZ STVARI
U uslugu prevoza korisnika uračunat je prevoz ličnog prljaga, kao i prevoz stvari koje mogu da stanu u prtljažnik vozila.
1CLASSLIMO DOO će odbiti prevoz stvari ukoliko iste nisu adekvatno uskladištene da bi se mogle odložiti u prtljažnik vozila, ako za njegovo skladištenje u vozilu nema dovoljno mesta usled prethodno utovarenih stvari korisnika usluge, ukoliko je reč o predmetima koji mogu ugroziti bezbednost, stvari koje se ne mogu prevoziti bez posebnih uslova i propisa, stvari čiji je promet nedozvoljen, stvari koje su posledica krivičnog dela, kao i stvari koje zbog svoje težine prevazilaze najveću dozvoljenu nosivost vozila.
Korisnik usluge je dužan da se stara o svom ličnom prtljagu tokom trajanja usluge, dok je pružalac usluga odgovoran za preostale stvari od trenutka skladištenja u prtljažnik do predaje korisniku.
U slučaju da korisnik napusti vozilo tokom vožnje, bez obzira na dužinu trajanja, u obavezi je da sa sobom ponese lični prtljag i vredne stvari, te u slučaju da stvari ostanu u vozilu 1CLASSLIMO DOO ne snosi nikakvu odgovornost za njih.
O zaboravljenim ili izgubljenim stvarima 1CLASSLIMO DOO će nakon što ih pronađe o tome obavestiti korisnika i dužan je da iste čuva 10 dana nakon zavrsetka realizovane usluge.
Ako korisnik nakon isteka roka od 10 dana, od dana obaveštenja, iste ne preuzme, pružalac usluge nije odgovoran za njihovo dalje čuvanje, a ukoliko je reč o ličnim dokumentima, kreditnim i drugim karticama, gotovom novcu pružalac usluga će iste predati nadležnim organima.
8. PLAĆANJE USLUGE
1CLASSLIMO DOO svoje pružene usluge naplaćuje kroz izdavanje predračuna i računa, u kojima su navedeni svi uslovi plaćanja.
U svakom pojedinačnom računu ili predračunu opisana je usluga koju je potrebno pružiti ili koja je pružena, datum pružanja usluge, datum izdavanja predračuna ili računa, datum dospeća plaćanja, iznos naknade i identifikacioni podaci korisnika.
U slučaju da nakon izdavanja predračuna ili računa na zahtev korisnika dođe do promene tražene usluge, 1CLASSLIMO DOO će pored već postojećeg računa ili predračuna izdati poseban račun na ime dodatne ili izmenjene usluge.
1CLASSLIMO DOO će predračune ili račune izdavati korisniku dostavom putem pošte na adresu korisnika usluga, na email adresu korisnika ili lično.
Ukoliko korisnik usluga ne vrši blagovremeno plaćanje dospelih obaveza na način i pod uslovom određenim računima, pružalac usluge će bez prethodne opomene pokrenuti sudski postupak za naplatu potraživanja.
9. ZAŠTITA PRIVATNOSTI I POSLOVNA TAJNA
1CLASSLIMO DOO sve podatke koje dobija od korisnika usluga obrađuje u skladu sa Zakonom o zaštiti podatka o ličnosti. Pružalac usluga prikuplja i obrađuje one podatke koje mu je korisnik dobrovoljno dostavio i samo one podatke koji su mu neophodni kako bi izvršio pruženu uslugu.
1CLASSLIMO DOO nije ovlašćen da bilo koje podatke klijenata dostavlja trećim licima osim ukoliko po zahtevu i pisanom nalogu to zatraže nadležni državni organi za potrebne određenih postupaka.
Sve informacije koje se pribave prilikom ugovaranja usluge i realizacije iste se smatraju poslovnom tajnom, pa se ne mogu bez pristanka druge strane staviti na uvid trećim licima, a ovde se pre svega misli na lične podatke klijenata, zaposlenog, adrese i relacije prevoza, iznos naknade za pruženu uslugu, podatak o vozilima i slično.
10. REŠAVANJE SPOROVA
1CLASSLIMO DOO i korisnik usluge se obavezuju da sve svoje eventualne sporove koji bi proistekli povodom izvršenja ugovornog odnosa reše sporazumom, a za slučaj da se nastali spor ne može rešiti na pomenuti način ugovorne strane predviđaju nadležnost Drugog osnovnog suda u Beogradu.